RSS

неделя, 18 август 2013 г.

Пържоли на фурна с ананас и гъбки

Необходими продукти : 

  • 1 кг свинско месо за пържоли 
  • 200 г пресни печурки 
  • 2-3 шайби ананас от консерва или пресен
  • 2с.л кисело мляко
  • 1 ч.ч прясно мляко
  • 1 с.л брашно
  • сол, черен пипер и кимион на вкус
  • 2-3 стръка пресен магданоз
  • 60г масло
  • олио 


Начин на приготвяне : 


Свинското месо за овкусява с подправките и се нарежда в подходяща тава. Върху свинското месо за нареждат нарязаните шайби ананас. Полива се с малко мазнина и се запича леко в предварително загрята фурна. През това време разтопяваме маслото , запържваме в него нарязаните печурки. Киселото и прясното мляко се разбиват докато се смесят добре и се прибавят към златистите печурки. Сосът се бърка  докато лекичко започне да се посгъстява. След това с него се заливат вече запечените леко пържолки. Пече се на 200 градуса за около 25-30 минути. След готовност се поръсва със пресния скълцан магданоз.



2 коментара:

Снежанка Драгомирова-Elti каза...

Супер, харесва ми! Брашното предполагам е за соса. Къде го слагаш - да се запържи с гъбките или в млякото? Ще опитам рецептата, много ми допадна. Поздрави и хубав ден!

Rusiana Taneva каза...

Благодаря :) Забравила съм да напиша за брашното, попринцип в соса се слага, но аз си овалвам пържолките в него и така ги слагам в тавата, кажи речи същото става :) Хубав ден и от мен ;)

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...